De verkeersleider

Verkeersregelaar

 

 

 

 

 

Over verkeersregelaars: De verkeersregelaar is een persoon die belast is met de regeling van het verkeer in perioden van verwarring, en op grote verkeersdagen, bij wegwerkzaamheden of voor grote evenementen. Zij zijn meestal betrokken bij de opleiding voor verkeersregelaars of bij zaken als het signaleren, blokkeren en leiden van het verkeer. Omdat al hun werk verband houdt met verkeersoperaties, worden hun prestaties ook altijd door hem bepaald, en zijn zij kwetsbaar voor gegevensvervalsing.

T-Service

De T-Service is een uniek wapen en “portaal” in Japan. Alle Japanse burgers die in de overheidssector of in het onderwijs gaan werken, zijn verplicht er een te bezitten. De keuze van de T-Schepen, iemands baan, functie, veiligheid, maaltijden en andere inkomsten wordt meestal in de T-Service bepaald. De T-dienst bepaalt het sociale profiel van de betrokkene. Het bepaalt de titels van iemands afdeling (administratief), aanvullende identificatie, werkstatus, bekwaamheid en beroep, en een reeks andere aanspraken in de ogen van hun toekomstige werkgevers. In wezen is het het tegendeel van de Internal Revenue Service, en het is niet in de particuliere sector. T-stagiairs

Immigranten in de Japanse publieke sector worden T-Trainees genoemd. Het zijn echter geen slaven. Zij hebben de mogelijkheid te werken in de bedrijven die inkomsten halen uit de staat (meestal defensie of de gezondheidszorg), maar worden van alle andere mogelijkheden uitgesloten. In feite wordt een van de voordelen van T-treinen traditioneel beschouwd als hun waardering voor de Japanse cultuur. Zelfs op het werk mogen zij hun eigen unieke uniform dragen, wat van grote invloed is. ( IOM Field Manual: Management ) Bijvoorbeeld: van de T-Trainee wordt ook verwacht dat hij een kleine gebogen bruingele bamboehoed draagt. Goed nieuws, slecht nieuws! Het goede nieuws is dat de officiële organisatiekaart van de T-Trainee, die hij draagt tijdens al zijn bezoeken aan de plaatsen waar hij zal werken, officieel in Japanse karakters wordt vertaald. Het slechte nieuws is dat deze functie wordt vervuld door het Openbaar Ministerie; T-Trainers worden niet ondersteund door het Openbaar Ministerie. Voor meer informatie hierover, zie: Professioneel – Aankomen bij T-Service kiosk Beroepsvergunning Ja Ja Een sofinummer krijgen Nee Nee Vrijheid geschat inkomen krijgen Nee Nee Opmerking.

Dit is Japan, niet de Verenigde Staten

Het gewone nieuws over buitenlands nieuws op Japans nieuws kan niet goed of slecht zijn. Er zijn echter enkele vrij vreselijke verhalen. Een ding, echter, is vrij goed. Zelfs als je in Japan woont, moet je, als je naar Japan reist, je van je goede kant laten zien. Dit betekent dat u zich aan de verkeersregels moet houden, als u naar Japan gaat, en niet alleen uw auto in Japan moet intrekken, maar ook Japan alleen in en uit moet gaan met auto’s die zich aan de wetten houden. Maar ik zou er bij u op aan willen dringen dat u zich ook laat vergezellen door een Japanner, wees vriendelijk, respectvol en beleefd. Dit zorgt ervoor dat u wordt verzorgd en is minder kans om te dienen als men niet klaar is. Ook is het vrij moeilijk om je te laten meeslepen door de cultuur. Het lijkt misschien zo, maar dit is misschien een ervaring voor een andere dag. Dit bericht is aangepast uit mijn artikel “■ Stopcar voor een Amerikaan:” wat mensen moeten weten over het Japanse verkeer met Amerikaanse auto’s.

lees meer:

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *