Hoe maak je een visueel verhaal

 

 

 

 

 

 

Visual storytelling Over het geheel genomen zou een visuele storytelling in combinatie met uw artikelen de emoties van uw klanten moeten versterken.

Over het geheel genomen is het vertellen van verhalen geen nieuw concept, en teruggaand in de tijd is de wereld van het vertellen van verhalen vooruitgegaan.

Voordat u uw blogberichten schrijft, moet u zich concentreren op het geven van iets unieks, waarde toevoegend, origineel en toch diepgaand waarmee u verbonden blijft. Het is belangrijk dat je bij je hart blijft als de beste manier om te gaan.

Een geloofwaardig en sappig transformatieverhaal kan de aandacht van de lezers echt vasthouden. Het vereist ook veel zelfdiscipline en toewijding om de transformatie te bereiken. Het blootleggen van de transformatie die zich in je leven heeft voltrokken en het verbinden van verhalen zijn ook manieren om je conversieratio te verhogen.

De sleutel daartoe is het visualiseren en het maken van visuele voorstellingen van transformatie.

OK – dus hoe vind je een manier om deze voorstellingen te maken?

Heel eenvoudig, alles komt voort uit je eigen ervaring. Heb ervaring met transformatie, bouw dan voort op die ervaring en laat je daardoor informeren.

Als je in een stad woont, op ontdekkingstocht gaat of iemand kent die in de IT werkt en naar een museum gaat – zul je gemakkelijk enkele technologiegerelateerde artefacten tegenkomen. Wat zijn volgens jou enkele van de beste transformatie-gerelateerde voorwerpen?

Mensen naar kennis leiden, vertrouwen vergroten

Het grootste veranderingsverhaal in onze webanalyses zal gaan over klanteninnovatie. Consumenten hunkeren naar de mogelijkheid om de meest recente informatie te verkrijgen en in het algemeen neemt de behoefte aan inventiviteit en delen snel toe.

Een ander verhaal om in te duiken betreft de motivatie vanuit het oogpunt van ook de risico’s. Consumenten willen rendement op hun investering, of REI.

Wanneer je de mogelijkheid hebt om mensen te verbinden, draai je dit idee effectief om:

Laat mensen naar je verwijzen, gebruik mensen om jezelf relevanter te maken en meer ROI te krijgen.

En in:

Zorg dat meer mensen je aardig vinden.

Dit verhaal benadrukt hoe we allemaal met elkaar verbonden zijn, en hoe mensen gemotiveerd worden door een bepaalde doelgerichte logica. Net zoals we niets liever willen dan de waarde van een beloning – genieten we ook van iets dat krediet en blootstelling heet.

Bovendien, als je mensen begeleidt door inspiratie te putten uit hun stapsgewijze reis, kun je gemakkelijk resultaten bereiken die veel verder gaan dan praktisch, duidelijk en gemakkelijk te scoren zijn.

Andere tips

Leer van uw klanten – het is van cruciaal belang om dit te doen. Wanneer u probeert te achterhalen wat zij graag willen weten, krijgt u inzicht in wat uw klanten bezighoudt.

Neem altijd een verantwoordelijke houding aan – laat dat zien door je daden. Geen aanmoediging, geen mensen aan de paal hangen en als je dan de paal zelf bent, het vermogen bijbrengen om een nadrukkelijke ondergang te doorstaan.

ui gevaarlijk systray ui gevaarlijk systray

Om je look stijlvol te houden (of er gedragen uit te laten zien), draag je altijd iets modieus

Probeer niet te netjes te zijn – ook al is de populariteit van onaantrekkelijkheid door zo’n beetje alles gedaald, mensen streven er nog steeds naar om slank en netjes te zijn, dit is waar ze mee geboren zijn. Hoe netter je kunt zijn, hoe meer complimenten je zult krijgen.

Probeer ook niet verwaand en knap te zijn; dat is trouwens niet het aantrekkelijkste, we proberen uit te vinden wie we zijn.

lees meer:

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *